Wypożyczanie samochodu

Awatar użytkownika
nowinkan

Wypożyczanie samochodu

Post autor: nowinkan »

Hejka! Znacie się może na wypożyczaniu samochodu? Jestem w tym kompletnie zielony, ale chciałbym jednak poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie. Macie może jakieś przydatne teksty, które mogą mi pomóc? Chodzi mi o coś podobnego do takiego artykułu https://nowiny24.pl/samochod-wynajety-z ... 4-14869217 . Z tej stronki dowiedziałem się naprawdę dużo. Dajcie znać proszę, dzięki.
(...) na starość ludzie głupieją

Awatar użytkownika
HamoVatui

Re: Wypożyczanie samochodu

Post autor: HamoVatui »

Kompletnie nie mogę się na nic zdecydować. Może ktoś inny jeszcze coś poleci?
Latawce majów
Wiatr czyni Ikarami
Wiersz ich legendą

Eurydyka22

Post autor: Eurydyka22 »

Na dłuższą metę zamiast wypożyczenia chyba bardziej opłaca się zakup samochodu. Żeby kupić porządny samochód w korzystnej cenie warto przeglądać portale ogłoszeniowe. Można tam znaleźć zarówno samochody osobowe nowe jak i używane. Na takich portalach można także z powodzeniem wystawić własne przedmioty.

hand

Post autor: hand »

Zdecydowanie jestem takiego samego zdania, że na dłuższą metę nie opłaca się wypożyczać samochód. Już lepiej jest wziąć samochód prosto z salonu. Tym bardziej, że w salonie samochodowym BMW Bawaria Motors Warszawa, mają bardzo fajne oferty warte rozważania. W dodatku można u nich umówić się na jazdę próbną aby sprawdzić czy dany model samochodu nam odpowiada

Dorota

Post autor: Dorota »

Jeśli ktoś z Was szukałby jakieś dobrej wypożyczalni samochodów z Tarnowa, to polecam z czystym sumieniem wypożyczalnię omt-wypozyczalnia-samochodow/pl/. Jak widać flotę mają tam dość szeroką, można u nich wypożyczyć nie tylko auto osobowe, ale również dostawcze ;) Jestem przekonana, że uda Wam się tam wybrać samochód dla siebie ;)

Awatar użytkownika
malojlo

Post autor: malojlo »

Na pewno znajdziesz coś na portalach ogłoszeniowych. Zerknij choćby na ten https://pokato.pl/